Forside Fora Fan anbefalinger Italienske anbefalinger.

Viser 2 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • kbk
      Gæst
      Antal indlæg: 69

      Som stor fan af Italiensk fodbold, og eftersom jeg har været bosat i Italien, så har jeg været en del rundt og fået set lidt forskellige kampe og stadions.

      Min anbefaling er, at prøv at undgå at se alle de største opgør, såsom Milano derbyet, Roma derbyet osv osv. Det er overpris, rigtigt mange turister, også ser man ikke den samme passion og stemning, som I nogle af de mindre kendte opgør.

      Derfor:
      Derby della Lanterna – Genoa’s derby mellem Sampdoria og Genoa. Klart blandt de fedeste opgør jeg har set i Italien. Sørg for at se Sampdoria på hjemmebane. Deres fans er lige den tand federe end Genoa’s.

      Derby della Scala – Verona’s derby mellem Hellas og Chievo. Fedt opgør til billig penge. Sørg for at se den med Verona som hjemmehold, og sid gerne centralt. De ældre lokale elsker at snakke om Elkjær.

      Napoli – Lazio. Ikke et decideret derby, men begge klubber har nogle pretty hardcore fans, og hvis man er til til lidt action på tribunerne under kampen, så bør det helt klart overvejes at se.

    • Frederik Berthelsen
      Gæst
      Antal indlæg: 69

      Det lyder for fedt KBK

    • admin
      Keymaster
      Antal indlæg: 11

      Vi mangler da Chievo og Verona på stemingsbarometeret….

Viser 2 svartråde
Svar til: Italienske anbefalinger.
Dine informationer: